https://www.ikwilzitzakken.nl/contact/_451____NL
Gratis thuisbezorgd Gratis retourneren Achteraf betalen
Zoek een product...
mandje

Klachtenpagina

 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over je aankoop en/of de geboden service. Desondanks vragen wij je vriendelijk om je klacht per email aan de afdeling klantenservice door te geven. Een medewerker zal de klacht behandelen en uiteraard proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Onze gegevens:
ikwilzitzakken.nl
Duifpolder 92
3825 JE Amersfoort

Telefoon: 085-3030 828
E-mail: klantenservice@ikwilzitzakken.nl

Je kunt ook gebruik maken van het Contactformulier

Na ontvangst van de klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen de klacht op werkdagen binnen 48uur na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar ikwilzitzakken.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommisie (SGC).

Klanten over ikwilzitzakken.nl

"Prima product en goed verpakt"
Louise
"Poef was na twee weken stuk. Gemaild en binnen 1 week een nieuwe poef thuis ontvangen."
Linda
"Prijs zeer goed"
Marinus