https://www.ikwilzitzakken.nl/contact/vraag-antwoord/_415_f___NL
Zoek een product
Winkelmandje
 
Geen verzendkosten vanaf € 99,95Gratis verzending v.a. € 99,95
(anders € 4,95 per bestelling)
14 dagen zichttermijnen14 dagen zichttermijn
(niet goed, geld terug)
Groot assortiment zitzakkenTop kwaliteit
(uitsluitend A-merken)
Snelle levering, 1 tot 5 dagenSnelle levering
(1-3 werkdagen)
Veilig betalen, Achteraf of via iDealVeilig betalen
Achteraf of via iDeal
 

Veelgestelde vragen

Het kan zijn dat je een veel voorkomende vraag hebt. De antwoorden op de veelgestelde vragen kun je vinden als je hieronder op een vraag klikt.

Bestellen

Ja, dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces in stap 2 kun je een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur wordt altijd per mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres.

 

Betalen

Je kunt betalen met onderstaande mogelijkheden:

- iDeal: Veilig betalen met internetbankieren via je eigen Nederlandse bank.

- Bankoverschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving te voldoen.

- Paypal: Veilig betalen via je eigen paypal account, gekoppeld met je eigen creditcard of bankrekening.

- Klarna: Veilig achteraf betalen, eerst zien en dan pas betalen.

 

Bezorgen

 

Retourneren

Retouren doen wij nooit moeilijk om. Daarnaast kost het je niets, wij nemen alle kosten voor onze rekening.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn met je bestelling, kun je dat binnen 14 dagen aangeven. Na 14 dagen heb je nogmaals 14 dagen de tijd, mits ongebruikt en in originele verpakking, het product aan ons retourneren zonder opgave van reden. Je krijgt dan het aankoopbedrag en verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor de retourzending zijn tevens voor onze rekening. 

Wij verzenden onze zitzakken vanuit verschillende distributiecentra, hierdoor hebben onze zitzakken ook verschillende retouradressen. Wil je een zitzak retour sturen? We verzoeken je vriendelijk een mail naar klantenservice@ikwilzitzakken.nl  te sturen. We lossen het graag voor je op.

Klachten

Wij streven naar 100% tevreden klanten! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, laat dit ons alsjeblieft weten. Dit is voor ons de manier om onze communicatie en service te verbeteren wanneer dit nodig is.

Wij verzoeken je vriendelijk ons de klacht schriftelijk (per email, contactformulier of brief) te laten weten. Ons adres kun je hier vinden. Je ontvangt dan uiterlijk binnen 3 werkdagen een reactie van ons.

Leidt dit om wat voor reden dan ook niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

Garantie

Wij garanderen dat elk door ons geleverd product voldoet aan de eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid. Voor de geleverde producten geldt een fabrieksgarantie, zoals deze door de fabrikanten op haar producten wordt vastgesteld. Deze garantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke garantiebepalingen die wij tegenover jou zullen nakomen.

Terug naar boven