Gratis thuisbezorgd Gratis retourneren Achteraf betalen Klantenbeoordeling: 9.5 / 10
Zoek een product...
winkelmandje

Retourneren
‚Äč

Hoe kan ik een product retourneren?

  1. Meld je retour aan via het online retourformulier (onderaan deze pagina)
  2. Volg de retourinstructies die wij hierna verstrekken
  3. Geef je pakket af bij een PostNL pakketpunt (bewaar het inleverbewijs goed)
  4. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding staat het geld op jouw rekening
Mag ik mijn producten retourneren?

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 30 dagen, ingaand op de dag na ontvangst van je product, bij ons melden via het online retourformulier (onderaan deze pagina). Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product gratis terug te sturen. 
Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Wij bieden alleen gratis retourneren aan indien je gebruik maakt van een PostNL pakketpunt. Wanneer je een andere transporteur of koerier gebruikt, zijn de kosten voor de jezelf.

Let op: nadat de bedenktermijn van 30 dagen is verstreken, is retourneren niet meer mogelijk.

Hoe werkt terugbetaling?

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee je hebt betaald. Wij wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat je aangetoond hebt deze te hebben opgestuurd. Wij betalen altijd (zover mogelijk) terug op dezelfde manier waarmee de betaling is uitgevoerd.

Waardevermindering

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Ik wil mijn product omruilen

Je kan aangeven voor welk product je het wilt omruilen in het online retourformulier (onderaan deze pagina). Nadat wij jouw pakket hebben ontvangen, versturen wij het nieuwe product meestal nog dezelfde dag.

Het kan gebeuren dat een product niet meer op voorraad is of uit het assortiment is, in dit geval storten we het aankoopbedrag terug zodat je zelf kan kijken voor een alternatief. Wil je het nieuwe product op een ander adres of een andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op. 

  • Ga je het product omruilen voor een goedkopere optie? Het restbedrag ontvang je binnen 3 dagen na ontvangst op je rekening.
  • Kies je voor een upgrade en is je nieuwe product duurder? Je ontvangt van ons een betaalverzoek voor het restantbedrag. Na het ontvangen van je betaling sturen wij het product direct op.

Uitzondering: zitzakken die op maat gemaakt zijn en voorzien zijn van bedrukking, kunnen niet worden geretourneerd.

Wij raden je aan om je retour aan te melden via ons retourformulier, maar je kunt ook altijd het Europees modelformulier voor Herroeping gebruiken om binnen 30 dagen de koop te ontbinden.